Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2007

Αφιερωμένο

Είχα υποσχεθεί ένα τραγούδι που να ταιριάζει στο τελευταίο ποστ του Δηλητηριώδους Νοεμβρίου. Το βρήκα και το αφιερώνω:



Να με συγχωρέσουν οι οπαδοί, αλλά το θεωρώ το καλύτερο τραγούδι των Σκαθαριών. Περιλαμβάνεται στο Abbey Road και δείχνει πόσο μεστό ήταν, πλέον, το παίξιμο και η σύνθεση του συγκροτήματος. Εμένα μου το ΄μαθε η Κατερίνα. Κι ομολογώ ότι.... κόβω φλέβες ακόμη και τώρα.

ΟΚ Νοέμβριε;
Και μη θεωρήσεις ότι το λέω εγώ σε ΄σένα. Ξέρεις ποιος σε παρακαλάει -συνήθως. Το ρεφρέν (She's so heavy) ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα.

9 σχόλια:

maya είπε...

είναι απο τα τραγούδια τους που πάντα με έκαναν να σκέφτομαι τι απίστευτα ροκ κομμάτια θα γράφανε αν δεν ήταν τόσο πνιγμένοι στην διασημότητα και τους ατζεντηδες. αν ήταν ελεύθεροι να γράφουν ό,τι θέλουν.

ευχαριστώ για το τραγούδι. καιρό είχα να το ακούσω.

καλημέεερα!
χ

november είπε...

Ευχαριστώωωω...

καταπληκτικό κομμάτι!

... Ποιος με παρακαλάει συνήθως;!

tsaperdona είπε...

είμαι τόσο lifestyle ποπ γκόμενα που ακόμα και από αυτούς τα τραγούδια που ξέρω είναι τα κλασσικά εύκολα

υγ γαμώτη μου
υγ δεν το είχα ξανακούσει
υγ αλλά είχα πάει στην παράσταση στο Hyatt και άκουσα 2 ώρες ολόκληρες κάθε καρυδιάς καρύδι,από τύπους που τους μιμούνταν
υγ μετράει??

UrbanTulip είπε...

Οκ, αγαπώ Beatles ( τ αγαπημένο μου το Eleanor Rigby). Aλλά αυτό δεν το ξέρω...ντρέπομαι!

UrbanTulip είπε...

Οκ, αγαπώ Beatles ( τ αγαπημένο μου το Eleanor Rigby). Aλλά αυτό δεν το ξέρω...ντρέπομαι!

kopoloso είπε...

Αγαπητέ Διαστήματα,
Αρέσκεστε βλέπω, να σκαλίζετε κάτω από το ιλουστρέϊσιον...
:-))

Μαριλένα είπε...

Oooχι, δεν το ήξερα κι ευχαριστώ που το έμαθα.
Εν πρώτοις.

Εν δευτέροις, ανοίγω το blog σου κι έχω ανοιχτό και το δικό μου, όπου ακούγεται η μουσική απο το σινεμά ο παράδεισος.

Γίνεται φυσικα ένα τουρλουμπούκι κι εγώ σαφώς δεν το παίρνω ειδηση και μονολογώ "περίεργα οικείος ακούγεραι αυτός ο ήχος".

Το συμπέρασμα: ντρέπεσαι που με γνωρίζεις; :ΡΡΡ

diastimata είπε...

@ maya
Να είσαι καλά. Εδώ είμαστε για να βάλουμε κι άλλα τραγουδάκια.

@ november
Πράγματι, καταπληκτικό.
Ποιός παρακαλάει; Μα, φυσσικά, εκείνος!

tsaperdona
Δεν είναι καταπληκτικό;
ΑΛήθεια, η παράσταση στο Hyatt τι λέει; Αξίζει ή μάπα το καρπούζι;

@ UrbanTulip
Μην ντρέπεσαι... Εδώ είναι ο θείος Διαστήματας, να σου μάθει κι άλλα τραγουδάκια.

@ kopoloso
Τα καλά δώρα είναι κάτω από τις συσκευασίες...


@ Μαριλένα
Να είσαι καλά...
Χε χε! Να υποθέσω ότι άνοιξες χρώμα στο μαλλί;

november είπε...

Μπορούν να λείψουν επιτέλους τα εννοούμενα για τις ξανθιές κυρίες; Ε, διαστηματάκι; Τι θέλεις δηλαδή, να σαμποτάρουμε το βλογ σου; Ε;