Τετάρτη, 23 Απριλίου 2008

Η κακιά η ώρα - Όλα εδώ πληρώνονται

Από εκεί που βρισκόταν τα έβλεπε όλα. Ο Θάνος έμπαινε και ξανάμπαινε, βίαια, στην Τίνα. Εκείνη φαινόταν πολύ αδύναμη, για να προβάλει κάποια αξιόλογη αντίσταση. Κάτι προσπαθούσε να κάνει, αλλά τα χέρια της έπεφταν στο πλάι, ξεψυχισμένα.Ο Γιώργος έκανε ένα βήμα πίσω...

...η συνέχεια με ένα κλικ εδώ.

Βλέπετε, από σήμερα, "Η Κακιά η Ώρα" αποκτά το δικό της χώρο. Για να συνεχίσουμε να τα λέμε, πού και πού, από τα "Διαστήματα", χωρίς να "σπάει" ο ειρμός της.

4 σχόλια:

NY ANNA είπε...

Είτε έτσι είτε αλλιώς, εσύ μωρό μου στρώνεσαι και γράφεις τουλάχιστον. Ενώ εμένα μ' έχει πιάσει τελείως η Άνοιξη λέμε. Γι' αυτό και η προσωρινή παύση των (γραπτών) "αθλημάτων" - για να δίνουμε έμφαση στ' άλλα. Α, να χαθώ... Μέρες που 'ναι. Αλλά με ξέρεις εμένα τώρα, παλιοχαρακτήρας. Λοιπόν. Χρόνια ΠΟλλά και Καλά, Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση βεβαίως βεβαίως μούτρο! (Ελπίζω να καταφέρω να ανεβάσω κι εγώ τίποτα, αλλά μετά του Γεωργίου του Μεγαλομάρτυρος. Χαχ!)

maya είπε...

πού βρίσκεις τον χρόνο?!!!!!
μα πόσα μπλογκ προλαβαίνεις?
:)))))

καλημέρα
πάω παρακάτω γιατί είχα καιρό νάρθω επίσκεψη...

χχχχχχχχχχχχχ

Кроткая είπε...

ε, καιρός ήταν επιτέλους!
αμ, μου πεσε πολλή δουλειά και δεν πρόκαμα και έλεγα πότε θα φιλοτιμηθείς επιτέλους!

αλλά, χωρίς μάνατζερ Τάκι μου, δεν πας πουθενά!

diastimata είπε...

@ Ο/Η NY ANNA

Ευχαριστώ για τις ευχές, ανταποδίδω και αναμένω του... Αγίου Γεωργίου!

@ Ο/Η maya


Δεν τον βρίσκω... Έχω άδεια από τη δουλειά μου!


Ο/Η Кроткая

Δε θα ξαναλλάξω μάνατζερ,
δε θα ξαναλλάξω μάνατζερ,
δε θα ξαναλλάξω μάνατζερ,
δε θα ξαναλλάξω μάνατζερ...